מהפכה באומנות הדיגיטלית: גרסה 6.1 של Midjourney

בימים אלו, האמנות הדיגיטלית נמצאת בשיא התפתחותה, וכלי AI כמו Midjourney תופסים מקום מרכזי בעולם היצירה.

עם השקת גרסה 6.1, מחולל התמונות האהוב ממשיך לדחוף את גבולות היצירה ומציע כלים משופרים ופיצ'רים חדשים שיכבשו את ליבם של אמנים ומעצבים מכל רחבי העולם.

בפרק הזה, נסקור את החידושים והשיפורים המרכזיים בגרסה 6.1 של Midjourney.


מה חדש ב-V.6.1


עיבוד שפה טבעית חכם יותר:

אחד מהשיפורים המשמעותיים ביותר בגרסה 6.1 הוא היכולת המשופרת לעיבוד שפה טבעית. כעת, האמנים יכולים לתקשר בקלות רבה יותר עם הכלי, והאינטראקציה הפכה לחלקה ומהנה יותר. העדכון מאפשר הבנה טובה יותר של כוונות האמן ומאפשר תוצאות מדויקות יותר בהתאמה לצרכים הייחודיים של כל משתמש.


שליטה משופרת בווריאציות:

גרסה זו מציעה שליטה מוגברת על וריאציות התמונה. האמנים יכולים לבצע התאמות מדויקות של צבע, סגנון וזווית בכל אינטראקציה, מה שמעניק רמה גבוהה של דיוק ופרסונליזציה בתוצאות. לדוגמה, אמן יכול ליצור גרסאות שונות של תמונה עם גוונים שונים של צבע או זוויות צילום מגוונות, ולבחור את התוצאה המועדפת עליו בקלות רבה יותר.


שיפור בהפקת ידיים:

היכולת ליצור ידיים מדויקות ומציאותיות השתפרה משמעותית בגרסה 6.1. כלים משופרים אלו מאפשרים יצירת תמונות שבהן הידיים נראות מציאותיות יותר, עם פרטים עדינים ומדויקים. תכונה זו מהווה יתרון משמעותי ביצירת דמויות אנושיות ובפרט ביצירת פורטרטים. (שיפור משמעותי בבעיה המוכרת של יצירת מס׳ אצבעות מדוייק, ואיברים ריאליסטים)


תמיכה במודלים תלת-ממדיים:

אחד מהפיצ'רים החדשים והמלהיבים בגרסה 6.1 הוא התמיכה במודלים תלת-ממדיים. אפשרות זו מרחיבה את גבולות היצירה ומאפשרת לאמנים לשלב עומק ומימד לסיפורים הויזואליים שלהם. לדוגמה, ניתן ליצור סצנות תלת-ממדיות של דמויות וסביבות, ולהוסיף אלמנטים של עומק ומימד.


חדרי יצירה חברתיים:

Midjourney התחילו בניסוי תכונה חברתית חדשה שמאפשרת למשתמשים ליצור בקבוצות. תכונה זו, הנמצאת בשלב בדיקות עם משתמשים נבחרים, מקבלת משוב חיובי והחברה מתכננת להרחיב את הניסוי לקהל רחב יותר. חדרי יצירה חברתיים אלו מאפשרים למשתמשים לשתף פעולה בזמן אמת, לקבל משוב מיידי ולשפר את היצירות שלהם תוך כדי תהליך היצירה. (החדרים וההרצאות והשיעורים שמועברים ע״י החברה קורים ב-Discord).


שיפורים באסתטיקה ודיוק בפרטים:

עדכון 6.1 מתמקד גם בשיפור הפרטים הקטנים של התמונות המופקות. היכולת לשפר את דיוק הטקסט, הגופים והפרטים הקטנים מביאה לתוצאות מציאותיות ואומנותיות יותר. השיפורים כוללים גם הפחתת בעיות נפוצות כמו טקסט לא מדויק ופרטים פגומים.


כלי התאמה אישית מתקדמים:

גרסה 6.1 מציגה כלי התאמה אישית מתקדמים המאפשרים למשתמשים להתאים אישית את חוויית השימוש בתוכנה. כלים אלו מאפשרים שליטה פרטנית על פרמטרים שונים של התמונה, ומאפשרים יצירה מדויקת ומותאמת אישית לכל אמן. (שימוש בפרמטר p-- החדש יחסית בתוכנה שעבר שידרוג משמעותי ליצירת סגנון אישי עקבי)

לפניכם תמונות המציגות את  השיפורים הבולטים בגרסה 6.1 + דוגמאות לפרומפטים בסיסיים לגרסה:


closeup on a delicious steaming kosher burger with toppings of lettuce sliced tomato sliced onion and sliced pickles, with fries on the side, on a fire and smoke background

woman hand with big diamond engagement ring on her finger, on a beach background

National geographic style photo on an octopus changing color under water in a beautiful style reef

realistic Israeli flag on a sky with rainbow background

modern Mac computer screen showing only the big text "Midjourney V.6.1" written in a big bold digital style, the screen is on a special background with some digital elements and little sparkling accents, vibrant, bright, modern, digital, --ar 5:3 


תכניות לעדכונים עתידיים:

גרסה 7 המתוכננת מבטיחה שיפורי ביצועים משמעותיים ושדרוגים נוספים בתחום יצירת הוידאו והמודלים התלת-ממדיים. הצוות מציין כי פיתוח התכונות החדשות מתקדם, אך גם מדגישים את החשיבות של שמירה על איכות ודיוק בכל עדכון.



רוצים ללמוד איך לעשות קסמים עם Midjourney ולייצר תמונות מטורפות שישאירו אנשים המומים והכי חשוב יעזרו לכם לייצר הכנסה נוספת ולהרוויח כסף? 

השאירו את הפרטים באתר והצטרפו אליי לסדנה אישית מעבר לגבולות הדימיון שבסופה תהיו אשפי Midjourney!