קלינג | KLING: כלי חדשני ליצירת וידאו ואנימציה מבוססי AI

הכירו את KLING AI - המחולל החדש בעולם הווידאו


KLING AI הוא הכלי הכי מגניב בשוק, שפותח על ידי חברת Kuaishou Technology הסינית. תחשבו על Sora של OpenAI, רק שכאן יש לנו את קלינג שזמין לציבור הרחב כבר מה-24 ביולי 2024! כן, כן, כולם יכולים לנסות אותו עכשיו.


איך נרשמים ל-KLING?
פשוט מאוד! נכנסים לאתר KlingAI.com, נרשמים עם כתובת מייל וסיסמה, ומאמתים את החשבון עם הקוד שישלח למייל. ותוך דקות אתם בפנים!


מה אפשר לעשות עם KLING?
קלינג מאפשר ליצור סרטוני HD קצרים (או ארוכים יותר, אם תרצו) ותמונות מדהימות תוך דקות. הכלי משתמש בטכנולוגיית שחזור תלת-ממדית מתקדמת, מה שמאפשר יצירת תנועות טבעיות לאנשים ובעלי חיים.


כמה סרטונים אפשר ליצור?
כל משתמש יכול ליצור עד 6 סרטונים ביום, וכל יצירה צורכת 10 נקודות זכות. מקבלים 66 קרדיטים כדי להתחיל, ובקרוב יהיה מסלול מנוי בתשלום.


יצירת תוכן עם KLING
KLING מאפשר לכם ליצור סרטונים של 5 שניות באמצעות Text to Video (טקסט לוידאו) ו-Image to Video (הנפשת תמונה). בעתיד הקרוב תוכלו גם ליצור סרטונים ארוכים יותר ובאיכות גבוהה יותר.



איך כותבים פרומפטים?
בתיבת הפרומפטים אתם כותבים את תיאור הסרטון שלכם. KLING מציע גם מילות מפתח ליצירת פרומפטים בלחיצה אחת, כמו תיאורי תנועות מצלמה או תאורה, וגם סגנונות גרפיים או ז'אנרים מסוימים.


הגדרות מתקדמות
קלינג מאפשר לשלוט בכיוון התנועה של המצלמה, זום אין, זום אאוט, פן, סיבובי מצלמה ועוד. אפשר גם להוסיף תיאורי תנועה וליצור פרומפטים עם מחולל פרומפטים מובנה.


גמישות KLING AI
KLING AI מציג יכולות מרשימות ליצירת סרטונים במגוון יחסי ממדים ולדמות תנועות מציאותיות. תחשבו על אדם רוכב על סוס במדבר גובי, חתול לבן נוהג במכונית ברחוב סואן, או ילד אוכל המבורגר. כל אלו מדגימים את יכולותיו המדהימות של KLING!


לסיכום,
KLING הוא כלי חדשני ומבטיח ליצירת וידאו באמצעות בינה מלאכותית, שמתחרה בכבוד עם הכלים המובילים בשוק. אם אתם מחפשים כלי איכותי ליצירת תוכן וידאו מקצועי, קלינג הוא הכלי בשבילכם!


לקישור לאתר ולניסיון הכלי: https://KlingAI.com



לטיפים נוספים וקסמים ב-AI

אתם מוזמנים להצטרף אליי לסדנא אישית בה נצא יחד למסע קסום של יצירת חומרים מטורפים באמצעות בינה מלאכותית…שבסופו ממש תוכלו לייצר לעצמכם הכנסה נוספת!!!